Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Drama, dezavantajele si avantajele carierei de politist
Buna, sunt elev in clasa a X-a si pana acum ceva timp voiam sa urmez politia (acest lucru fiind un mic vis de al meu, printre multe alte vise), dar brusc am fost intors sau mai bine spus m-am intors din drumul meu spre aceasta cariera dupa ce am inceput sa sap mai adanc dupa raspunsuri. In cautarea mea dupa raspunsuri am cunoscut 5 organe de politie care au trait aproximativ aceeasi "drama" (tin sa mentionez ca cele 5 organe de politie nu aveau nici cea mai vaga legatura de prietenie/rudenie sau cine mai stie ce, si aveau grade diferite, ani mai multi sau mai putini in slujba comunitatii etc. etc.). "Dramele" acestor politisti m-au facut sa nu le urmez greseala de a urma o cariera in politie si sa devin astfel (citez) "o simpla piesa pe o tabla de sah".

Prin acest topic vreau sa aflu opinia dumneavoastra, SINCERA, asupra carierei de politist si in principal a "dramei" traite sau daca nu este cazul, a dezavantajelor ce orbiteaza in acesta cariera.
     Intradevar, nu am mentionat de avantaje. De ce? Pentru ca in orice cariera exista cel putin un avantaj.

Multumesc anticipat
Alexandru, drama din ce punct de vedere? In timpul anilor de studiu la Academie sau dupa aceea? Indiferent de raspuns, aceasta meserie trebuie sa iti placa, sa iubesti ceea ce tine de acest domeniu, dreptatea, justitia, sa fii dispus intotdeauna sa ajuti persoanele la nevoie, sa te sacrifici, sa te pui in pericol. Daca asta constituie o drama pentru tine, inseamna ca meseria de politist, in orice domeniu, nu este pentru tine. Repet, aceste lucruri, pentru cei care isi doresc sa urmeze aceasta cariera, sunt facute cu placere si cu asumare de riscuri fara indoieli.
Subiectul se va redenumi si muta in alta arie.